Korte samenvatting
De levensduur van ondernemingen en merken wordt steeds korter. Hoe overleven in disruptieve tijden? Het is niet voldoende om zich aan te passen aan een snel veranderende wereld. Een onderneming moet vooral zichzelf blijven. Dat lijkt een paradox, maar hoeft het niet te zijn. Met voorbeelden van Apple, Amazon, Colruyt, De Persgroep.
Korte samenvatting
Is er een toekomst voor de klassieke media, de Belgische en bij uitbreiding Europese uitgevers? Consumeren we morgen media enkel nog via facebook, google of youtube? En wie zal dat nieuws dan maken? Een keuze tussen print en digitaal of is er een derde weg? Wat zijn de overlevingskansen en wat is daarvoor nodig? En heeft dat ook een belang voor onze democratie?
Korte samenvatting
Autocratisch bestuurde organisaties hebben ons dankzij hun duidelijke hiërarchie en resultaatgerichtheid veel gebracht. Maar vandaag lopen ze tegen hun limieten aan en dringt een nieuwe manier van besturen zich op. De sociocratische principes helpen organisaties om écht geëngageerde medewerkers te creëren die in zelfsturende teams maximaal resultaat neerzetten. Een lerende en wendbare organisatiestructuur zorgt dat op alle niveaus snel en effectief op veranderingen ingespeeld wordt.
Korte samenvatting
Passie, structuur, team, visie, respect en toekomst zijn 6 onderwerpen die mijn als sporter enorm hebben geholpen. Deze link leggen naar het bedrijfsleven is mijn doel. Dit verhaal is perfect toepasbaar in elk bedrijf.
Korte samenvatting
Creatief ondernemen is, bij wijze van spreken aangeboren. En toch. Tastbare aansporing is onontbeerlijk. Zij leren sterke impulsen geven om het aangeboren talent te laten ontdekken en aan te scherpen. Positieve maatschappelijke ingesteldheid t.a.v. ondernemen vormt een niet te missen sluitstuk.
Korte samenvatting
Een strategie die zorgt voor 21 % positieve impact op uw winstmarge? Dat is het resultaat van genderdivers leiderschap op financiële resultaten. Wat zijn remmen en versnellers in jouw organisatie? Hoe krijg je de hele werkvloer mee? Hoe meet je succes? Guess what? There is no one size fits all. Lessons learned van 2500 leading ladies en vele bedrijven die het goede voorbeeld geven. Een strategie die zorgt voor 21 % positieve impact op uw winstmarge? Dat is het resultaat van genderdivers leiderschap op financiële resultaten (EBIT, ivm het industriegemiddelde). Er is te veel amateurisme en te weinig kennisdeling over wat werkt en wat niet als het gaat om diversiteit en inclusie. Hoe weet je waar je bedrijfscultuur helpt of remt? Welke andere doelstellingen behalve quota zijn zinvol? Hoe geraak je concreet een stap verder? Hoe krijg je de hele werkvloer mee? Hoe meet je succes? Guess what? There is no one size fits all. Lessons learned van 2500 leading ladies en vele bedrijven die het goede voorbeeld geven.Maaroe kriInspiratie en voorbeelden van bedrijven die het goed doen.
Trends Business Information levert kwalitatieve informatie over (inter)nationale bedrijven waardoor ondernemers de juiste zakelijke beslissingen kunnen nemen. Daarnaast kunnen bedrijven andere bedrijven zeer doelgericht bereiken dankzij onze verschillende communicatie tools.
Bovendien bouwen we aan een platform dat bedrijven én consumenten in staat stelt de juiste informatie en reputatie van een bedrijf op te vragen. Op dit platform kan men adverteren, consulteren, extraheren en dit op eigen kracht of in samenwerking met één van onze informatie specialisten.
Borremans en zonen
20.09.2019 – 26.01.2020
De beste beeldsnijder van Brabant: zo stond Jan II Borman rond het jaar 1515 bekend.Vanaf 20 september pakt M uit met Borman en zonen, de allereerste overzichtstentoonstelling rond deze Brusselse meester en zijn familie. Meer dan 120 beeldhouwwerken, maar ook schilderkunst, tapijtkunst en werk op papier komen er samen in maar liefst vijf zalen.
KUNST VAN ONDERNEMEN
info@trends-business-information.be
Roularta Media Group NV
BE 0434.278.896